Stiplet linie om navigation
Fra : Hyrland

Dato : 29-11-01 12:32

Hej.

Jeg har på et tidspunkt set, et javascript, der kan fjerne den stiplet linie
der komme rundt om et billede i navigationen.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det script ?

--
Med ærbødigst hilsen.
Og et håb om, at du/I får en dejlig dag.

ps. tjek www.cdboden.dk før du køber julegaver. der er fri levering, og en
masse penge at spare.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 29-11-01 13:01

On Thu, 29 Nov 2001 12:32:03 +0100, "Hyrland" <kenny@hyrland.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det script ?

måske i gruppen dk.edb.internet.webdesign.clientside
Det her er en Java nyhedsgruppe, og Java er slet ikke det samme som
JavaScript.
--
Guideix Martin Mouritzen Phone +45 43270524
Ringager 2A, 1. Java Developer Fax +45 43270556