Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
1.000,- for en ny Kodak DC50 - er det en g~
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 29-11-01 11:46

Faldt over en DC50 på edbpriser.dk

Jeg er klar over, at det er et "gammelt" kamera, og at det naturligvis
influerer på prisen (der engang har været væsentligt højere).

Men er det ikke en for høj pris? Jeg ser dem brugte på ebay for 29 US$

Hvordan er kvaliteten på kameraet - langt fra de nyere? (Jeg har et alm. 35
mm SLR kamera til "vigtige billeder").

Kan man bruge en SANdisk 32 MB, eller skal det være enten 4, 10, 20, 30
eller 40 MB?

--

Lars Bonnesen
http://lars.eberhardt-bonnesen.dk