hvordan konfigurere det?
Fra : Eskil Holten Haargaa~

Dato : 29-11-01 10:35

så man har både ethernet til lille internt netværk og alm "dial-up" modem på
samme tid

jeg bruger hotline server/client fordi internt netværk skal ske ml.
mac(os9.2) og pc (win98, 2. ed)

Fra : supermand

Dato : 29-11-01 19:16

Eskil Holten Haargaard <eskil@post.cybercity.dk> mumlede noget i

> så man har både ethernet til lille internt netværk og alm "dial-up"
> modem på samme tid

tillykke med det.

> jeg bruger hotline server/client fordi internt netværk skal ske ml.
> mac(os9.2) og pc (win98, 2. ed)

smart nok.

Fra : Claus O

Dato : 29-11-01 22:02

"supermand" <kal-el@metropol.is.invalid>
mumlede noget

Ja, men hvad smart var der ved Supermands mumleri?
Måske Supermand glemte at svare fordi han er så Super Smart?

Fra : supermand

Dato : 29-11-01 22:06

"Claus O" <clausolsen@NOSPAMhotmail.com> mumlede noget i

> Ja, men hvad smart var der ved Supermands mumleri?

Ikke noget specielt.

> Måske Supermand glemte at svare fordi han er så Super Smart?

Nej, det gjorde han ikke. supermand kom ikke med noget svar, for der var
ikke noget spørgsmål ud over subj. - der var kun konstateringer. Det må
siges at være lidt bredt at skulle svare på alt fra a-z. Man kommer meget
længere med en ordentlig problemformulering, for eksempel kunne man sige
hvad der ikke fungerede, og hvad man havde forsøgt for at få det til at
virke.

Tak fordi du syntes jeg er Super Smart.