Anmeldelse: Ringenes herre, Eventyret om r~
Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 28-11-01 23:20

For interesserede kan jeg henvise til følgende anmeldelse af LoTR:FOTR her
http://www.hometheaterforum.com/sneak/sneak.html

/mikkel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-11-01 01:26

Mikkel Andreasen wrote in dk.kultur.film

> For interesserede kan jeg henvise til følgende anmeldelse af
> LoTR:FOTR her http://www.hometheaterforum.com/sneak/sneak.html

Det lyder sørme godt. Jeg kan ikke vente

Fra : Emil Rune

Dato : 29-11-01 00:56

"Mikkel Andreasen" <mikkel@mikkelandreasen.com> skrev i en meddelelse
> For interesserede kan jeg henvise til følgende anmeldelse af LoTR:FOTR her
> http://www.hometheaterforum.com/sneak/sneak.html
>
> /mikkel

Ja, det lyder jo alt sammen meget godt...men spørg jer selv om vedkommende
virkelig har set filmen. Alt hvad han/hun skriver om i artiklen er ikke
noget vi ikke har hørt eller set før andre steder. Der var tidligere på
måneden en lignende artikel på www.aint-it-cool-news.com , som også pralede
af at være et af de først sneak-peaks af Lord of the Rings: FOTR. Jeg
stiller ihvertfald store spørgsmåltegn ved denne type artikler, når de
åbenlyst ikke bidrager med nogen ny information (eller egentlig bedømmelse).

Emil

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-11-01 03:48

> [...]
> stiller ihvertfald store spørgsmåltegn ved denne type artikler, når de
> åbenlyst ikke bidrager med nogen ny information (eller egentlig

Hmm, jeg syntes nu at jeg kunne finde flere bedømmelser af de forskellige
skuespilleres præstationer og omtale af nogle af anmelderens favoritscener.
Har svært ved at se hvordan jeg selv skulle lave en anmelselse meget
anderledes end det der er set her.

Jeg ved dog ikke helt om jeg er enig i anmelderens valg af favoritscener men
det er så en hel anden side af sagen.

Tenz.

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 30-11-01 17:07

Udmærket anmeldelse, udmærket site i det hele taget. Man risikerer dog nemt
at blive spoilet, men fyrene der skriver udviser knaldgodt sprogbrug og en
kolossal kærlighed til film. Jeg glæder mig til LOTR:FOTR. -chris

Mikkel Andreasen <mikkel@mikkelandreasen.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:newscache$uk5jng$py7$1@news.greennet.gl...