Hvordan inkludere man en menu?
Fra : Raven_

Dato : 28-11-01 22:13

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside, som er opbygget med tabeller. Det er der i
bund og grund ikke noget i vejn med, men det gik op for mig at jeg skulle
lave menunen på alle sider. Det tager ikke lang tid at copy paste menuen ind
på de andre sider men så var det, at jeg kom til at tænke på opdateringer i
fremtiden. Det ville tage meget lang tid at ændre et link da det skulle
ændres på alle sider, og der kommer en del.

Derfor mit spørgsmål :
Kan man ikke inkludere sin menu på samme måde som man bruger en ekstern
style sheet ?
Jeg tænk på noget i retning med, at menuen var ekstern hvorefter man
henviste til menuen i html koden.

Kan dette lade sig gøre?
Hvordan gør man?

Håber der er nogen, der kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen
Raven_

Fra : Ronni / The real one~

Dato : 28-11-01 22:26

> Kan man ikke inkludere sin menu på samme måde som man bruger en ekstern
> style sheet ?

Det kan man godt!
Du kan bruge
include() - http://www.php.net/manual/en/function.include.php