Bios upgrade til K7S5A
Fra : Ole Boesen

Dato : 28-11-01 20:54

Der er kommet en ny bios, som måske vil løse vores problemer med kortet.

Men når jeg forsøger at indlæse bios via AMIflash får jeg følgende
meddelelse:
chipset/Flash part isn´t available. The function will be invalid.

Hjælp, hvad har jeg gjort galt?????

MVH

Ole

Fra : Søren

Dato : 28-11-01 21:28

"Ole Boesen" <ole.boesen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> meddelelse:
> chipset/Flash part isn´t available. The function will be invalid.

Der mangler noget i strengen, det her er taget fra forum.ocworkbench.
Type "aminfxxx xxxxxx.rom" substituting with the BIOS file you wish to
flash. Ex: to flash BIOS ver. 010827 using amiflash 3.26, you would type
something like "aminf326 010827.rom". The particular files names may vary
for different BIOS or amiflash versions.
http://makeashorterlink.com/?V5956513

Derimod ud over genkendelse af AMD XP og problemer med flopy drev i den
første bios version , tror jeg ikke dette bios flash kan løse nogen
problemer ,hvis bordet ikke kørte perfekt er det højest sandsynligt defekt.

Mvh Søren

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 28-11-01 21:54

On Wed, 28 Nov 2001 20:54:08 +0100, "Ole Boesen"
> [...]

>meddelelse:
>chipset/Flash part isn´t available. The function will be invalid.

Sikker på at du bruger den rigtige flash utility?

check http://www.ecs.com.tw/download/flash.htm