hvad med disk fragmentering i NT 4,0
Fra : Zuperman

Dato : 28-11-01 20:02

Jeg har lavet et lille netværk, sådan bare for sjov, klienterne er NT 4,0.
Men da jeg får den gode ide at lave en diskfragtmentering kan det ikke lade
sig gøre,
heller ikke som administrator ??.

jeg ved godt at gruppen ikke er helt rigtig.

Zuperman

Fra : Christian Andersen

Dato : 28-11-01 20:17

Zuperman wrote:

>jeg ved godt at gruppen ikke er helt rigtig.

Det gør jeg også.

--
"'Gid man var ligeså smart som dig.' - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil" - Lars Kyndi Laursen i dk.edb.internet

http://chran.dyndns.dk - Nu med statistik!

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-11-01 20:22

On Wed, 28 Nov 2001 20:02:12 +0100, "Zuperman"
<zuperman99@hotmail.com> wrote:

> hvad med disk fragmentering i NT 4,0

Prøv i dk.edb.system.ms-windows.

-A

Fra : supermand

Dato : 28-11-01 20:24

"Zuperman" <zuperman99@hotmail.com> mumlede noget i

> Men da jeg får den gode ide at lave en diskfragtmentering kan det
> ikke lade sig gøre,
> heller ikke som administrator ??.

Det var sandelig ærgeligt. Orv, det ville godt nok være _smart_ at skrive
hvad fejlbeskeden er. Endnu smartere, søge efter fejlteksten på f.eks
www.google.com - du er nok ikke den eneste der har haft problemet. Selv om
du måske tror det verden roterer om dig er mange andre af en anden
opfattelse.

> jeg ved godt at gruppen ikke er helt rigtig.

Hvis du ved gruppen ikke er rigtig hvorfor i alverden spørger du så
herinde?

Fra : Zuperman

Dato : 28-11-01 21:00

Ups en omgang sure "gimper".

Fra : supermand

Dato : 28-11-01 21:27

> Ups en omgang sure "gimper".

Ups en idiot. Medmindre det er dig selv du omtaler som en sur gimpe. Det må
det egentlig være, eftersom du svarer på dit eget indlæg. Eller måske er du
bare hvad du giver indtryk af. En idiot.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 29-11-01 01:55

"Zuperman" <zuperman99@hotmail.com> wrote in message

> Ups en omgang sure "gimper".

Jo, men hvad skal man stille op med et dybt åndssvagt spørgsmål fra en
anonym Zuperman i en forkert gruppe?

Niels

PS Gætter på at du mener defragmentering (som ikke findes standard i
Win NT).

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 28-11-01 21:28

Hej "Zuperman" <zuperman99@hotmail.com>

>Jeg har lavet et lille netværk, sådan bare for sjov, klienterne er NT 4,0.
>Men da jeg får den gode ide at lave en diskfragtmentering kan det ikke lade
>sig gøre, heller ikke som administrator ??.

Brug fdisk.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/