Rødt chok
Fra : zcully

Dato : 28-11-01 19:48

Jeg hørte rødt chok omtalt her i gruppen på et tidspunkt som en uhyggelig
psykologisk thriller og blev da ret interesseret i at se den da jeg elsker
den genre!!
Så ser jeg pludselig til min glædelige overraskelse at den kommer i TV på
fredag.

Hvad går den egentlig ud på? Altså hvad handler den om og er den værd at
se?

/Zcully

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-11-01 19:58

Hej!

zcully wrote:

> Hvad går den egentlig ud på? Altså hvad handler den om og er den værd at
> se?

Ikke så meget forklaring. Se den og bliv forskrækket! Det er en klassisk 70'er
gyser. Mørklæg lokalet og send børnene i seng :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 28-11-01 20:21

On Wed, 28 Nov 2001 19:57:31 +0100, Kim Voss Schrader
<schrader@kampsax.dtu.dk> wrote:

>Hej!

>Ikke så meget forklaring. Se den og bliv forskrækket! Det er en klassisk 70'er
>gyser. Mørklæg lokalet og send børnene i seng :)

Bliv nu ikke alt for skuffet hvis du falder i søvn på halvvejen.
Det var da en udemærket film for 25 år siden, men idag er der
altså ikke ret meget gys tilbage iden.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-11-01 21:35

http://us.imdb.com/Title?0069995

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : etta place

Dato : 29-11-01 09:15

den holder, efter min mening!
men nok ikke hvis du er til scream-genren.
okkult!
fremragende billeder og klip!
fremragende skuespil!

mvh
etta

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 29-11-01 13:19

"zcully" wrote
> [...]
> fredag.
>
> Hvad går den egentlig ud på? Altså hvad handler den om og er den værd at

Filmen er fuld af smukt komponerede billeder, eminent skuespil og en af de mest
interessante krydsklipninger, jeg har set. Jeg kan kun anbefale, at du lægger
billet ind på filmen på fredag.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : zcully

Dato : 29-11-01 18:37

Jamen så tror jeg da jeg vil se hvad det er for noget.
Men den lyder meget henad sådan noget Rosemarys baby eller exorcisten?? Har
jeg ret?
Hvis den er det er den nok for tam til mig!!!

/Zcully

Fra : Jens Thomsen

Dato : 29-11-01 20:39

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Har
> jeg ret?
> Hvis den er det er den nok for tam til mig!!!

Så vil du nok blive skuffet. Det er en glimrende, psykologisk gyser, men
tiden har ikke været alt for god mod den.

MVH
Jens