A7V266A-E MONTERING AF GRAFIKKORT PRO
Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 28-11-01 18:58

Jeg har et spørgsmål om mit agp slot på bundkortet
ASUS A7V266A-E
der sider en lille gul labels over
det sidste stykke af slottet hvor der står at
man skal fjerne hvis ens grafikkort ar af pro typen.
og det har et "retention notch"
jeg har købt et ASUS-AGP-V7700 PRO
men jeg har svært ved at se om det er meningen
at jeg skal fjern den gule labels da mit kort jo er
af pro typen men stikket der skal gå ned i slottet
har ikke en tap der passer ned i det sted med den gule labels.
jeg har undersøgt forskellige pro kort på nettet
men kan ikke finde nogle kort med sådant et stik.
Så hvad er meningen skal den fjernes eller hvad?

PS :der står(og det bekymre mig)at hvis det
fjernes kan det skade mit grafik og bundkort.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 28-11-01 19:28

"Karsten Rasmussen" <dal7@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men kan ikke finde nogle kort med sådant et stik.
> Så hvad er meningen skal den fjernes eller hvad?

Der er ingen grund til at fjerne tappen. Dit Geforce2 kort hedder Pro
fordi, det er udstyret med en Pro udgave af Geforce2 chippen og ikke en
GTS. Det har imidlertid intet at gøre med AGP Pro som er navnet på den
sokkel, dit grafikkort skal sættes i. Det er to vidt forskellige ting,
hvis eneste ting de har til fælles er ordet Pro.

mvh
Peter

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 28-11-01 19:31

"Karsten Rasmussen" <dal7@mail.tele.dk> skrev

Hvis du absolut skal krydsposte, så gør det rigtigt næste gang.

Se http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html#1.4

mvh
Peter

Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 28-11-01 20:33

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev i en meddelelse
> "Karsten Rasmussen" <dal7@mail.tele.dk> skrev
>
> Hvis du absolut skal krydsposte, så gør det rigtigt næste gang.

> [...]

men jeg ved ikke lige hvad jeg har gjort galt men
undskylder mange gange.

Fra : F.Larsen

Dato : 28-11-01 22:40

"Karsten Rasmussen" <dal7@mail.tele.dk> wrote in message

> men jeg ved ikke lige hvad jeg har gjort galt men
> undskylder mange gange.

Jeg kan nu heller ikke se nogen kryspostningsfejl ....

--
Flemming

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 29-11-01 00:11

"F.Larsen" <N0Spam@spamfilter.dk> skrev

> Jeg kan nu heller ikke se nogen kryspostningsfejl ....

Min umiddelbare irritation gik på, at jeg kunne se at Karsten også havde
postet sit spørgsmål i dk.edb.hardware, hvor han allerede havde fået
svar. Hvis han havde krydspostet korrekt ved at følge anvisningerne på
http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html#1.4 ville svaret fra
dk.edb.hardware også været dukket op i denne nyhedsgruppe. I så fald
ville jeg ikke have brugt tid på at svare, da Karsten allerede havde fået
et mindst lige så godt svar.

Derfor, såmænd

mvh
Peter

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 29-11-01 00:13

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev >

> Min umiddelbare irritation gik på, at jeg kunne se at Karsten også
havde
> postet sit spørgsmål i dk.edb.hardware,

Rettelse: dk.edb.hardware.grafikkort

mvh