Password til Tecom router
Fra : joex

Dato : 28-11-01 17:17

Jeg har fået et surt problem: Ville skifte mit password i min Orange/Tecom
Router (det forrige var det ret så forudsigelige password 'password'...).
Det gjorde jeg så via web-interfacet, men nu kan jeg ikke logge på min
router længere - den vil ikke kendes ved det nye password og selvfølgelig
heller ikke det gamle.

Er der nogen, der ved, hvordan man nulstiller sin router, så den får sit
oprindelige password igen?

Mvh. Jørgen

ps: jeg har IKKE overset capslock...

Fra : Morten C.

Dato : 29-11-01 03:10

"joex" <liva@anonymous.to> wrote in message

> Er der nogen, der ved, hvordan man nulstiller sin router, så den får sit
> oprindelige password igen?

Tjae... det kan kun gøres ved at indlevere det; leverandøren har kun adgang
og udstyr til det, efter hvad supporterne hos Orange ved...

> ps: jeg har IKKE overset capslock...

Hvor langt har du lavet dit PW ?
Det må ikke overstige 8 tegn :-/

--