NTab uden strøm?
Fra : Leonard

Dato : 28-11-01 15:29

Hvad sker der hvis strømmen forsvinder med den nye NTab?
- har man stadig en ISDN-nødtelefon?
- har man en analog nødtelefon?

Hvilke krav er der til ledningen fra NTab til en analog telefon?
- for at den også kan virke når strømmen er gået?
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-11-01 15:47

"Leonard" <not2@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad sker der hvis strømmen forsvinder med den nye NTab?
> - har man stadig en ISDN-nødtelefon?
> - har man en analog nødtelefon?

Så vidt jeg husker kan NTab'en opsættes til at nødstrømforsyne enten en
ISDN eller en analog telefon. Ingen fancy detaljer fungerer.

> Hvilke krav er der til ledningen fra NTab til en analog telefon?
> - for at den også kan virke når strømmen er gået?

Det skal blot være alm. telefonledning

Fra : Sørensen

Dato : 28-11-01 16:08

Den ene analoge port virker stadig ved strømsvigt ( en fordel hvis man
har alarm)
vh.
Sørensen

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 28-12-01 17:26

"Sørensen" <no@mail.hav> skrev i en meddelelse

> Den ene analoge port virker stadig ved strømsvigt

Det benægtede TDC's supportmedarbejder ellers, da jeg spurgte
i forbindelse med bestilling... Men jeg kan da håbe, at han tager
fejl

Er der nogen, der kan be- eller afkræfte påstanden?

Mvh.
Erland

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-01 17:41

"Erland Stig Bredgaard" <nospam@bredgaard.net> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan be- eller afkræfte påstanden?

En analog eller en ISDN-port virker ved strømsvigt

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 28-12-01 18:28

> En analog eller en ISDN-port virker ved strømsvigt

Lyder godt - tak for svaret

Mvh.
Erland