Gratis billet - hvem kommer først?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-11-01 14:57

Hejsa!

Jeg har været så heldig at jeg har vundet en billet til
"Suspekt - DK hip hop" i Forbrændingen (i Albertslund) på fredag.

Se http://www.telmore.dk/for2b.html

Det er ikke lige min musiksmag, og jeg har desuden heller ikke
mulighed for at deltage.

Hvem kan bruge sådan en billet? Den skal ikke hentes, jeg skal blot
maile Telmore og fortælle navn og adresse på personen der kommer.

Bemærk, der er kun tale om EN billet. Flere billetter koster 50,- -
jeg ved ikke om man kan købe i indgangen.

Den der svarer først får den

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-11-01 13:11

Lasse Hedegaard skrev:

>Hvem kan bruge sådan en billet? Den skal ikke hentes, jeg skal blot
>maile Telmore og fortælle navn og adresse på personen der kommer.

Der er ingen der har lyst?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Invader Zim

Dato : 29-11-01 16:59

> Der er ingen der har lyst?
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Haha, åbenbart ikke :P

-Invader Zim

np: Dead Kennedys - Holiday In Cambodia

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-11-01 00:42

Invader Zim skrev:

>Haha, åbenbart ikke :P

Helt forståeligt

Det er slut, jeg har meddelt Telmore at de kan forære en anden
billetten.

venligst,
Lasse Hedegaard