A/B adabter køb af
Fra : Thomas Markersen

Dato : 28-11-01 13:24

Kan man købe en billig a/b adatper til min isdn nt boks.?
Da mit modem ikke kan håndtere Vis Nummer.

mvh Thomas

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 28-11-01 13:45

"Thomas Markersen" <thomas@markersen.dk> wrote in message
> Kan man købe en billig a/b adatper til min isdn nt boks.?
> Da mit modem ikke kan håndtere Vis Nummer.

Med mindre du samtidig konverterer eller nyopretter en linje kan det vist
ikke betale sig. Jeg ville hellere slippe de 500 kr det koster at få den nye
NTab med analoge porte. Den understøtter vis nummer.
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 28-11-01 15:22

Kasper Bøggild <kasper@boeggild.dk> skrev i en
[KLIP]
> [...]
nye
> NTab med analoge porte. Den understøtter vis nummer.

Jeg går ud fra at man så bare skal tage sin gamle NT-box under armen og suse
ned i sin nærmeste telebutik og få den byttet (mod ekstrabetaling) ik?
Er det så også korrekt antaget at den nye NT-box har 2 a/b-porte og 2
ISDN-porte?

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 28-11-01 15:44

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ned i sin nærmeste telebutik og få den byttet (mod ekstrabetaling) ik?
> Er det så også korrekt antaget at den nye NT-box har 2 a/b-porte og 2

Begge dele er korrekt.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 28-11-01 17:14

> "Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> wrote in message
> suse
>
> Begge dele er korrekt.
> --
Så langt så godt - tak for svaret. Jeg er dog lige kommet i tanke om et
andet problem i den forbindelse.
P.t. trækker jeg to telefoner med forskellige numre via a/b portene på min
Zyxel ISDN-adapter.
Det har den fordel at jeg selv kan programmere numrene.
Hvordan fungerer tildeling at numre med den nye NT-box?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-11-01 17:31

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan fungerer tildeling at numre med den nye NT-box?

Du kan konfigurere den via en voice-menu eller lade Fejlservice gøre det
remote

Fra : Sørensen

Dato : 28-11-01 16:06

Eller køb et Lasat eller Diva brugt i den blå avis til 250kr.
vh.
Sørensen