Ny Celeron i Abit BH6?
Fra : Per Nielsen

Dato : 28-11-01 13:28

Hejsa.

Jeg tror det er ved at være på tide med lidt opgradering, men der er jo lige
det med de pekunikære midler...

Jeg kører med et Abit BH6 rev. 1.02 BIOS SS. Desuden en PIII650 som er
overclocket til 728mhz (6.5x112). Vil dette bundkort kunne klare en Celeron
A 1200mhz In-a-Box hvis det kombineres med en Socket370 til Slot1 Converter?

Hvis ja, håber jeg at kunne nå en overclocking på 12x112mhz, 1344mhz. Er der
nogen større forskel på Converterne, hvilken kan evt. anbefales og hvor fås
den?

Endvidere Hercules 3D Prophet II MX samt 256MB SDRAM.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-11-01 13:36

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> overclocket til 728mhz (6.5x112). Vil dette bundkort kunne klare en
> Celeron A 1200mhz In-a-Box hvis det kombineres med en Socket370 til

Nej.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as / http://www.fischer.as

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-11-01 13:45

"Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> wrote in message
> Nej.

OK, hvor ligger grænsen sådan ca.?

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 28-11-01 16:16

Per Nielsen wrote:

>"Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> wrote in message
>
>OK, hvor ligger grænsen sådan ca.?

Ved celeron 1100MHz. Der er dog ingen garanti for at det virker...kun
stor sandsynlighed :)

Christian
Der selv kører en 1GHz celeron på sit BH6 :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-11-01 23:14

"Christian Kelstrup" <ckelstrup@get2netDOTdk> wrote in message
> Ved celeron 1100MHz. Der er dog ingen garanti for at det virker...kun
> stor sandsynlighed :)

Lyder godt. Overvejer det stærkt.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-11-01 15:17

"Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> wrote in message
> "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej.

Korrekt.... med mindre converetren er en PowerLeap PL-iP3/T
http://www.powerleap.com/Products/iP3T.htm
Så skulle det bestemt være muligt. Jeg kan se at den allerede er testet med
Abit BH6.

- Lars