Kastration / Aggression Hanhunde
Fra : JTN

Dato : 28-11-01 10:14

Hej igen

Til alle jer, der så var så søde, at deltage i min første undersøgelse.
"Bliver kastrerede hanhunde mere aggressive" ???

Til jer alle vil jeg gerne sige tak for deltagelsen. Jeg fik lavet en god
rapport, som jeg nu har modtaget retur med godkendelse.

Jeg fik altså ret i første omgang, undersøgelsens udfald sagde overvejende,
at kastrationen gjorde hunden mere rolig og afbalanceret

Alt dette med godkendelsen betyder. at jeg har fået godkendt emnet, som jeg
vil skrive om i mit afgangsprojekt. Projektet skal være færdigt til næste
sommer, hvor jeg forhåbentlig afslutter min uddannelse til
dyreadfærdsterapeaut. (hvis jeg altså består)

Siden sidst, har jeg også modtaget den Canadiske rapport i sin helhed, den
er jeg nu i fuld gang med at få oversat til Dansk. Den er lang, og meget
omfattende, så det kan jeg godt få et stykke tid til at gå med, da det er
vigtigt at jeg 100% forstår hvad der står. Når jeg når igennem, skal jeg
igen igang med at lave spørgeskemaer og stattestikker, det bliver hen imod
jul eller først i det nye år.

Til den tid vil jeg vende tilbage til siden her, hvor jeg håber på lige så
stor velvilge til at deltagelse, som der var til den første lille
undersøgelse, også selvom den næste bliver noget mere omfattende.

Det var alt for nu, ha' det nu rigtig godt sålænge

Mange hilsener
Hanne Munch

Fra : Bettina

Dato : 29-11-01 08:29

Held og lykke med det

Bettina

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 29-11-01 15:49

Nå fandt du så ud af noget spændende ???? altså ud over det som er logisk,
at hvis man kastrerer en hanhund der er psykisk stærk vil den stadig være
stærk bagefter"dog lidt mindre" , og hvis man kastrerer en hanhund der er
psykisk svag så bliver den svagere "og evnt, agresiv" bagefter.

er det ikke så simpelt ? eller tager jeg fejl ? jeg forstår ikke helt hvad
man skal med kæmperaporter o.s.v. ?

Fra : Finn E Jensen

Dato : 01-12-01 22:07

Er det forbudt at skrive under her i gruppen
Venlig hilsen Finn

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 01-12-01 22:42

Der må da være mere intersante ting at gå op i end om jeg skriver under
eller hvad ?du må da kunne finde en tyk bog om Hvide Schæfere eller noget
andet spændende

Fra : Finn E Jensen

Dato : 01-12-01 22:43

Jeg havde næsten ventet et sådan svar du vil nok ikke været dit navn bekendt så
ok Men det er rart at vide hvem man skriver til bare for en orden skyld der er
ikke ret mange der ikke uderskriver sig med deres navn der er noget der hedder
høflighed også på nyhedsgrupper.
Med venlig hilsen Finn E Jensen

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 01-12-01 22:53

Jammen så er jeg da ked af at være så uhøflig over for dig Finn E Jensen
men man har vel stadig lov til at være anonym eller hvad ?det er måske
ikke noget i bryder jer om i DKK ?

Fra : Finn E Jensen

Dato : 01-12-01 23:53

tror du man kan være i dkk med en spansk badehund nej jeg synes bare det er
hyggeligere at man ved hvem man skriver sammem med det var det hele" slut over
negativ."

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 05-12-01 21:26

......oO(Er jeg mon den eneste der tænker på, at det måske ville hjælpe på
tonen, hvis I begge blev kastreret?????)
*Smiler extra meget sødt og venligt*

--
Venlig hilsen
Praxis©