Lasat - lukkeproblem
Fra : Stjerne Finans A/S

Dato : 28-11-01 09:57

Jeg har lasat Speed II modem, som ikke lukker ordentligt
med Win 98 Se men udemærket med Win ME.

Af specielle årsager SKAL jeg bruge USB

Da Me er et lortestyresystem forespørger jeg om en løsning på problemet.

TDC geniet har foreslået seriel tilslutning selvom jeg af
specielle årsager SKAL bruge USB og fordi det af produktbeskrivelsen fremgår
at det skal kunne køre.

Venlig hilsen

Alan Simpson

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-11-01 10:14

"Stjerne Finans A/S" <stjernefinans@stjernefinans.dk> skrev i en
meddelelse news:3c04a79b$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har lasat Speed II modem, som ikke lukker ordentligt
> med Win 98 Se men udemærket med Win ME.

Lukker ordentligt?
Jeg har haft det til at køre fint på w98, har du prøvet en reinst?

Tillykke til Danmark - Nu med udsigt til intelligent regering
Tillykke til Århus - Nu med udsigt til intelligent borgmester

Fra : Pc-Shoppen

Dato : 28-11-01 16:33

Microsoft har lavet en USB Patch
Kan hentes her :
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=12904&area=search&o
rdinal=7

Jørn Gilreiner
Pc-Shoppen
Aakirkeby, Bornholm

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 01-12-01 01:28

"> TDC geniet har foreslået seriel tilslutning selvom jeg af
> specielle årsager SKAL bruge USB og fordi det af produktbeskrivelsen
fremgår
> at det skal kunne køre.

Hvad mener du med TDC geniet? Hvis dit "lorte" windows ikke kan køre stabilt
med USB, så er du jo så heldig at du kan benytte seriel... At dit system
ikke funker, det kan modem eller TDC vel ikke gøre for, kan de? Som du selv
nævner, så kører det jo fint med ME, så det er vel næppe modem eller "TDC
geniet" som er problemet, synes du det?

VH Peter Tønnesen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-12-01 16:07

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> wrote in message
> "> TDC geniet har foreslået seriel tilslutning selvom jeg af
> nævner, så kører det jo fint med ME, så det er vel næppe modem eller "TDC
> geniet" som er problemet, synes du det?

Det lyder som om at der er dig der er "TDC-geniet"... Tsk, tsk...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen