Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En tysk fotograf....
Fra : CAWH

Dato : 28-11-01 07:43

Jeg skal skrive en mindre opgave, hvor jeg skal tage udgangspunkt i noget
tysk litteratur af en art. Derfor synes jeg det ville være oplagt at skrive
lidt om en tysk fotograf, men....
Jeg kender ingen tyske fotografer sådan lige :(

Vil I ikke være venlige og komme med nogle interessante bud (helst efter år
1900) ? på forhånd tak :)

Så kan jeg jo sortere lidt selv i forslagene i forhold til hvor meget tysk
materiale jeg kan finde !!!

Håber I vil være søde at hjælpe, mvh. Casper

Fra : Peter Schrøder

Dato : 28-11-01 12:49

CAWH skrev...
> [...]
skrive
> lidt om en tysk fotograf, men....
> Jeg kender ingen tyske fotografer sådan lige :(

Her er et par stykker, både nyere og gamle:

Robert Lebeck
Klaus Kleinschmidt
Gerhard Richter
Manfred Heiting
Timm Rautert
Alfred Ehrhardt

Peter
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 28-11-01 14:47

Uwe Ommer, er han ikke også tysker (det lyder da sådan...).

Peter Schrøder <nosp@mplea.se> skrev i en

Fra : rick

Dato : 28-11-01 17:14

> Så kan jeg jo sortere lidt selv i forslagene i forhold til hvor meget tysk
> materiale jeg kan finde !!!

Mon ikke, der skulle være noget imellem her:
http://de.dir.yahoo.com/Kunst_und_Kultur/Bildende_Kunst/Fotografie/Fotografe
n/

- rick

Fra : rick