Nu fælder de ikke ret meget
Fra : Rie Lysvad

Dato : 28-11-01 01:40

For ca.en måned siden købte jeg en slags børste, vistnok kaldet en karte,
til mine to ganske almindelige huskatte, som jo er korthårede. De første
dage redte jeg så mange hår af dem, at jeg var bange for, at de ville blive
skaldede. Det blev de selvfølgelig ikke, så jeg fortsatte med at give dem en
omgang hver dag, hvilket de nyder helt utroligt. Og nu kommer der ikke
længere ret mange hår i børsten, og jeg kan heller ikke lige trække hår ud
af dem, som jeg kunne før. De fælder altså ikke så meget mere og man kan i
hvert fald sige, at de hår der kommer i børsten, kommer ikke på tøj og
møbler.

Venlige hilsner fra Sonni, Niki og Rie

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-11-01 02:12

d. 28/11/01 1:40 skrev Rie Lysvad på lysvad@worldonline.dk i artiklen
KoWM7.596$K4.102519@news010.worldonline.dk:

> De fælder altså ikke så meget mere og man kan i
> hvert fald sige, at de hår der kommer i børsten, kommer ikke på tøj og
> møbler.

Nej, eller i kattens mave!
Selv mine siamesere kan man børste en hel del af når jeg fra tid til anden
synes de skal have en tur. Det er i øvrigt ren massage, synes de. Jeg bruger
en af de dér gummibørster, og det føles åbenbart pragtfuldt Så snupper
jeg de sidste løse hår med en naturbørste og vupti - ser det ud som om de
har fået helt ny frakke! OK, andre kan måske ikke se forskel, men jeg kan

--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

There are many intelligent species in the universe. They are all owned by
cats.
- Anonymous