Skærme
Fijala 3554
Skærm test program
Fra : SharkanDK

Dato : 28-11-01 00:19

Hej,

hvor kan jeg finde et lille program til at sætte skærmen rigtigt op?

På forhånd tak.

Fra : Madsen

Dato : 28-11-01 01:01

"SharkanDK" <sharkandk@hotmail.com> skrev:

> hvor kan jeg finde et lille program til at sætte skærmen rigtigt op?

Rigtigt op til hvilket formål?

Adobe Gamma som følger med i pakken hvis du har Photoshop
kan du kalibrere din skærm nogenlunde med, men er det profes-
sionel billedbehandling du f.eks. skal bruge skærmen til, så skal
der nok noget mere til vil jeg tro. Her snakker vi nok om en eller
anden form for hardwarekalibrering.

Hvis du virkelig vil gå i dybden med kalibrering af din skærm, så
burde der være rigelig med information på følgende side:
<http://www.aim-dtp.net/aim/calibration/index.htm>

Madsen.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-01 23:37

On Wed, 28 Nov 2001 00:19:25 +0100, "SharkanDK"
<sharkandk@hotmail.com> wrote:

Nokia lavede en gang for mange år siden et lille tool afprøvning af
skærm. Jeg har ikke prøvet programmet i mange år, men jeg uppet det i
dk.binær - under Nokia Screen Test..

men som sagt ved jeg ikke om programmet lever op til nutidens skærme.

--

Best regards from

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-11-01 00:43

On Thu, 29 Nov 2001 23:37:06 +0100, Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk>
wrote:

hmmmm, filen er åbenbart for stor til at kunne postes i dk.binaer -
selvom den kun fylder 244 K

--

Best regards from

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 30-11-01 18:18

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev:

> hmmmm, filen er åbenbart for stor til at kunne postes i dk.binaer -
> selvom den kun fylder 244 K

TDC's grænse for binære filer er 250 Kb, men pga. overlay, eller
hvad det ellers hedder alt sammen, så skal du have stillet din
newsreader til at opdele filer ved omkring 240 Kb. for ellers får
du den ikke sendt.

Madsen.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-12-01 15:55

Hvad hedder det i Agent ?

--

Best regards from

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 05-12-01 16:23

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev:

> Hvad hedder det i Agent ?

Det tør jeg ikke sige. Jeg har fået det at vide før, men glemmer det
hele tiden fordi jeg ikke selv bruger Agent.
Prøv evt. at spørge i <news:dk.edb.internet.software.mail+news>

Madsen.

Fra : OJ

Dato : 06-12-01 10:44

On Wed, 05 Dec 2001 15:55:28 +0100, Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> wrote:

>Hvad hedder det i Agent ?

Kig i Default Properties for Groups - Send Files - Send large messages as
multiple messages

mvh

Ole

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-12-01 20:47

On Thu, 06 Dec 2001 10:43:48 +0100, OJ <anfield@mail.dk> wrote:
>Kig i Default Properties for Groups - Send Files - Send large messages as
>multiple messages

tak....

--

Best regards from

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Tom Christensen

Dato : 07-12-01 17:14

Hej

Karsten var så venlig at maile programmet til mig, og jeg har derefter
uploadet det til
dk.binaer "Nokia skærm test program.zip" 7/12-01 kl. 10.12

Jeg synes, programmet er glimrende og med gode instruktioner - jeg fik
justeret min skærm

venlig hilsen
Tom Christensen