Problemer med at flashe Soyo D6IBA Bios.
Fra : Kim Jens Frederiksen

Dato : 27-11-01 22:45

Når jeg prøver at flashe med de 2 nyeste bios,
hænger systemet efter genstart.
Når jeg genstarter med Reset eller strøm knappen på kabinettet
starter computeren og den nye Bios vises korrekt,
og jeg får besked på at:
Updating ESCD - Success
Verifying DMI pool data - Update Success.
Derefter hænger systemet, og jeg bliver nød til at flashe tilbage til
den gamle bios.
Nogen gode råd?

Kim Jens Frederiksen, @mager.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 28-11-01 10:58

Kim Jens Frederiksen skrev...
> Når jeg prøver at flashe med de 2 nyeste bios,
> hænger systemet efter genstart.

Har du husket at "loade bios defaults" efter
du har opdateret bios?
Peter
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Kim Jens Frederiksen

Dato : 02-12-01 23:45

On Wed, 28 Nov 2001 10:58:29 +0100, Peter Schrøder wrote:

>Har du husket at "loade bios defaults" efter
>du har opdateret bios?

Tak, det var bare det.

Kim Jens Frederiksen, @mager.