Hvilken version af Abit KT7A-Raid
Fra : Kim Kristensen

Dato : 27-11-01 22:41

Hej NG.

Hvordan finder jeg ud af hvilken version af Abit KT7A-Raid jeg har
(KT7A-Raid eller KT7A-Raid ver. 1.3) - når man kigger efter Bios update på
Abit's homepage er det delt op i : KT7A-Raid - eller : KT7A series v1.3 or
newer...

På forhånd tak.

Mvh. Kim.

Fra : Kristian

Dato : 28-11-01 18:46

On Tue, 27 Nov 2001 22:40:45 +0100, "Kim Kristensen" <kimk@privat.dk>
wrote:

> [...]
>Abit's homepage er det delt op i : KT7A-Raid - eller : KT7A series v1.3 or

Klistermærke på hjørnet af bundkortet ved ISA-soklen.
(Min er rev. 1.0 :-/)

--
Kristian

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 28-11-01 19:58

In article <3c0408b9$0$25362$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, kimk@privat.dk
says...
> [...]
> Abit's homepage er det delt op i : KT7A-Raid - eller : KT7A series v1.3 or

Man kan normalt se det på selve bundkortet.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)