Wake On LAN stik på ASUS A7V266 ?
Fra : Tarzan

Dato : 25-11-01 15:11

Hej
Hvor har ASUS gjort af konnektoren på boardet til Wake On LAN (fra
netkortet) ?

Fra : Rune Christensen

Dato : 28-11-01 20:40

Jeg tror kun at man kan få den til WOL via USB net

--
Rune Christensen

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 28-11-01 20:57

Rune Christensen wrote:

> Jeg tror kun at man kan få den til WOL via USB net
>
> --
> Rune Christensen
<snip>

Hvad har WOL via PCI gjort ?

Det findes skam også, f.eks. hos D-Link.

Quoting på http://www.usenet.dk/netikette - please ...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Rune Christensen

Dato : 28-11-01 21:24

Jeg har har det selv og det virker, men jeg kender ikke til det på dit
bundkort selvom der står WOL i specifikationen. I manualen står der kun Wake
up on USB.

--
Rune Christensen

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 28-11-01 21:44

Rune Christensen wrote:

> Jeg har har det selv og det virker, men jeg kender ikke til det
> på dit bundkort selvom der står WOL i specifikationen. I
> [...]
<snip>

Vi prøver igen, lidt langsommere:

WOL (Wake On LAN) kan udføres på to måder, enten med et kabel
(WOL-kabel) fra et stik på netkortet til et stik på bundkortet,
eller direkte via PCI-bussen.

Det er høfligst at svare under det man svarer på ...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Rune Christensen

Dato : 28-11-01 22:50

> [...]
>
> WOL (Wake On LAN) kan udføres på to måder, enten med et kabel
> (WOL-kabel) fra et stik på netkortet til et stik på bundkortet,

[Rune]
Jo jeg er med på det...men jeg kender ikke selv til andet end at det skal
være en opsætning i bios'en via PCI. Dvs. jeg skulle mene at der ikke er et
WOL stik på bundkortet.

> Det er høfligst at svare under det man svarer på ...

[Rune]
Undskyld men det er bare gået lidt hurtigt :)