Msi kt266 PRO 2
Fra : J.O

Dato : 24-11-01 23:47

Jeg kan ikke finde driverne til "PCI universal seriel bus"
er der en vendlig sjæl her på gruppen der kan hjælpe mig !?

Mvh J.O

Fra : Mureren

Dato : 25-11-01 00:44

> Jeg kan ikke finde driverne til "PCI universal seriel bus"
> er der en vendlig sjæl her på gruppen der kan hjælpe mig !?

Hjælpe og hjælpe.....de findes ikke !!!
Du må have tålmodighed indtil MSI får lavet nogen drivere der understøtter
USB 2.0
Microsoft lavede nogen, men det var beta-drivere, og de er udløbet, og
heller ikke til at finde på nettet....
Du kan finde drivere til USB 2.0 på google, prøv at skrive "orange+usb
2.0+driver" i søgefeltet.
Desværre virker de ikke.....(kode 10, hvad det så end er....), men Windows
holder da op med at finde ny hardware ved hvert boot.......
Men det bedste er nok bare at disable USB'en i enhedshåndtering til der
kommer drivere...

Mureren

Fra : J.O

Dato : 25-11-01 00:49

ok mange tak for hjælpen
ved du noget om hvornår
de tager sig sammen !!!!!

HE HE

Fra : -=Madsen=-

Dato : 25-11-01 03:26

> Hjælpe og hjælpe.....de findes ikke !!!
> Du må have tålmodighed indtil MSI får lavet nogen drivere der understøtter
> USB 2.0
Hvad med Adaptec USB 2.0 drivers v2.0
ftp://ftp.adaptec.com/usb/usb2_win_drvm_v20.exe

Fra : J.O

Dato : 25-11-01 13:23

nej de er heller ikke helt gode !!