Nyt bundkort med et ISA slot og som kan b~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-11-01 13:06

Jeg skal bruge er nyt bundkort til AMD 1800 XP , men da jeg skal bruge
et ISA slot, så hvad findes der af bundkort som har et ISA slot. Det
skal være et rigtig ISA slot.

BentN

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 24-11-01 13:34

Bent Nielsen wrote:

> Jeg skal bruge er nyt bundkort til AMD 1800 XP , men da jeg
> skal bruge et ISA slot, så hvad findes der af bundkort som har
> et ISA slot. Det skal være et rigtig ISA slot.
>
> BentN

Epox EP-8KTA3 med BIOS dateret 10/19/2001, det tog ca. 1 minut
på edbpriser.dk...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : MuffDiver

Dato : 25-11-01 17:26

Soltek SL75-KAV med bios version Q9......
www.soltek.de

Thomas Alexander Frederiksen <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : Bent Nielsen

Dato : 25-11-01 21:12

MuffDiver skrev:

> Soltek SL75-KAV med bios version Q9......
> www.soltek.de

Tak for hjælpen Jeg havde eller forstået at der ikke laves nye hurtige
bundkort med et ISA slot.

Jeg vil se på den.

BentN