Hvad bruges disse stik fra PSU'en til ?
Fra : Tarzan

Dato : 22-11-01 22:35

Hej
Jeg har sat et ASUS A7V266 mobo i et Chieftec kabinet, men kan ikke finde ud
af hvad disse to stik fra PSU'en skal bruges til.
Se foto:
Newsgroups: dk.binaer

Subject: Kabelstik fra PSU

Date: Thu, 22 Nov 2001 22:03:13 +0100

Det lille stik passer på motherboardets PWR_FAN og CHA_FAN, men det virker
underligt at PSU'en skulle få strøm fra boardet. Jeg havde håbet på at det
var en thermalsensor eller RPM sensor, men eftersom den kun passer på FAN
udtagene så er jeg i vildrede.

Nogen bud ?

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 22-11-01 23:11

"Tarzan" <tarzan@qwerty.xx> skrev i en meddelelse
> [...]

det
> var en thermalsensor eller RPM sensor, men eftersom den kun passer på

Nu kan jeg ikke se på billedet, hvor mange ledere der er i stikket. Men
hvis der er under tre ledere, er det med garanti en RPM sensor til
strømforsyningsblæseren. Forbind den til PWR_FAN.

mvh
Peter

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 22-11-01 23:13

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev

Tilføjelse:
Det andet stik (stikket med fire huller) er til Pentium 4 systemer.

mvh
Peter

Fra : Tarzan

Dato : 22-11-01 23:24

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> wrote in message

> Nu kan jeg ikke se på billedet, hvor mange ledere der er i stikket.
Der er 2 = en gul og en sort/gul

> Men
> hvis der er under tre ledere, er det med garanti en RPM sensor til
> strømforsyningsblæseren. Forbind den til PWR_FAN.

Tak for svaret

Jeg prøver lige om linket fungerer for ikke-WOL kunder
er det kun mig der ikke mere kan finde dk.binaer hos sunsite ?

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 23-11-01 00:33

"Tarzan" <tarzan@qwerty.xx> skrev >

>Jeg prøver lige om linket fungerer for ikke-WOL kunder
> er det kun mig der ikke mere kan finde dk.binaer hos sunsite ?

Sunsite har ikke dk.binaer, men dit link virker fint - problemet med
billedet er bare, at man stadig ikke kan se hvor mange ledere, der er i
det lille kabel.

mvh
Peter