True Vector Engine
Fra : Lars

Dato : 22-11-01 09:01

Min PC'er med Soltek 75KAV og en XP1600, "fryser" af og til.
I fejlloggen får jeg Fejl !: True Vector Engine.
Grafikkortdrivere G-Force2 MX400 64MB,er opdateret til 21.85. MB er flashet
til Q9, og Via-drivere er opdateret. CPU'en bliver ikke over 45°.
Når jeg kører Ziff-Davis 3D benchmark, kommer fejlen flere gange i loggen,
men maskinen fryser ikke.
Hvad gør jeg ?.

Fra : Bjørn Petersen

Dato : 23-11-01 00:16

Ignorerer det!

Bjørn

Fra : SirWheels©

Dato : 29-11-01 18:07

> [...]
> til Q9, og Via-drivere er opdateret. CPU'en bliver ikke over 45°.
> Når jeg kører Ziff-Davis 3D benchmark, kommer fejlen flere gange i loggen,

Det er sikkert ZoneAlarm... har du den inde?

--
Regards/Hilsen
SirWheels©