Asus A7V266-E og AMD XP PR1600+
Fra : F.Larsen

Dato : 20-11-01 21:53

Hej

Har lige modtaget et Asus A7V266-E og Athlon (Palomino) XP 1600+ (samt 2x512MB
PC2100 og et V7700 Pro delux ;=)

Er der nogen der gider poste deres jumper settings til bundkortet. Det ville være
rart at have noget at gå ud

På forhånd tak...

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/

Fra : Jakob M

Dato : 21-11-01 00:28

> Er der nogen der gider poste deres jumper settings til bundkortet. Det ville
være
> rart at have noget at gå ud

Øhh, manual ?.

Mvh
Jakob

Fra : F.Larsen

Dato : 21-11-01 22:03

En af grundene til at jeg spørger er fordi jeg syntes at manualen lader en del op
til fortolkning. F.eks. var der i de andre Asus bundkort en liste over CPU's og
indstillinger af jumpers, men ikke for dette kort.

Det ville derfor være rart at have en "kørende" konfig at gå ud fra...

anyone ?

Fra : Johnny J. Andersen

Dato : 22-11-01 22:04

1600+ det er 1400, så sæt dem til 10.5 * 133 (hvis du ikke allerede har
gjort det).
Og ellers kan du vælge "auto detect" de steder det er muligt.
--
Johnny J. Andersen - Andedammen.dk