Asus A7V266-E - Hvorfor er der ingen samme~
Fra : Johnny J. Andersen

Dato : 20-11-01 21:11

Jeg finder det lidt underligt at der hverken på Anandtech eller Toms
Hardware er en sammenligning hvor Asus's bud på et KT266A board er med.
Er der nogle er jer der kender til en sammenligning hvor de har dette board
med? Helst hvor det bliver sammenlignet med andre 266A boards.

Fra : Jens Skovgaard

Dato : 20-11-01 23:07

Prøv at kikke på denne side.

http://www.bench-house.com/motherboard/asus/a7v266-e/a7v266-e_001.html