A7M266 + AMD XP
Fra : Per Kongstad

Dato : 20-11-01 20:14

Hej NG.

Jeg har følgende konfig:

300 Watt strømforsyning
Asus A7m266
Amd 1600+ XP
Asus Agp7100 deluxe combo
256 MB Kingston PC2100
IBM 40GB HDD
+ FDD
+ CDRom

Komputeren starter op og gennemløber startup procedurer og finder al hardware,
hvorefter boot procedure hænger. Dette sker ved både manuel og bios setup af
hastighed ved hatighed 100 og 133 Mhz.

Understøtter A7M266 ikke AMD XP? Jeg kunne ikke finde dette oplyst hos Asus.

PFT

Per

--
Posted from prosie1.acn.pl [212.76.33.65]

Fra : Anders Lund

Dato : 20-11-01 20:41

Det gør den ikke. DL en bios driver fra hjemme side www.asus.com

Virkede din comp, uden bios driver. Så der der stadig håb for mig
Per Kongstad <exekon@ikp.atm.com.pl> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c1702cfc925673103e15ec015c089b3d.44179@mygate.mailgate.org.

Fra : The X

Dato : 21-11-01 13:45

Du skal opgradere din bios til 1005 og det kan ikke gøres med XP cpu'en. Men
skal gøres med en alm. athlon/duron.
Jeg har haft samme problem og nu kører det.

Dan
stanley@cmd-media.dk