CPU død, eller ?
Fra : Kim

Dato : 19-11-01 20:22

Hej.

Jeg har lige købt et Abit K´T7A-Raid med en Athlon TB 1100 på. Det første
jeg gjorde var at sætte en anden køler på (inden jeg prøvede bundkortet
overhovedet). Nu har jeg så fået monteret skidtet, men der sker ingenting.
Når jeg prøver at tænde PC'en, så starter diverse blæsere op, men ingen bip,
skærmbillede eller andet. Er der noget på bundkortet der skal ændres eller
er det mon Cpu'en der der er gal.

På forhånd tak !

Mvh. Kim Kristensen

Fra : Johnny J. Andersen

Dato : 20-11-01 21:36

Et gammelt trick er at hive al hukommelse ud af maskinen...hive cpu'en
ud..og sætte det hele i igen.
Det har virket for mig selv...og har virket hos et par af mine
kammerater...mystisk, men sandt.

Prøv evt. at sætte alle motherboard-indstillinger manuelt, istedet for at
vælge de automatisk indstillinger.

Fra : FB

Dato : 21-11-01 19:27

Du kunne have beskadigt din cpu da du skiftede køler ?

Fra : Johnny J. Andersen

Dato : 22-11-01 22:28

Umiddelbart skal man vel direkt slå noget af, for at beskadige den på den
måde...
Så check evt. lige om der mangler noget af core'en på cpu'en.
--
Johnny J. Andersen - Andedammen.dk