Nogle gode erfaringer med dette bundkort??~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 18-11-01 21:14

Hej

Jeg sidder lige og ser en god pris på dette kort, og skal lave en billig
opgradering til en bekendt, Tomshardware skriver nogle udemærket ord om det.

http://www6.tomshardware.com/mainboard/01q3/010924/sis735-04.html

Er der nogen der nogle erfaringer, eller et andet forslag i samme pris
klasse. Der skal ikke clockes, det skal bare køre stabilt.

Mvh

Jesper

Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-11-01 21:46

Så har du fat i det rigtige kort. Har haft et i et par uger med onb. lyd og
LAN..Ingen problemer overhovedet.

Mvh
/Søren

Fra : Jesper Sloth

Dato : 18-11-01 22:58

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Så har du fat i det rigtige kort. Har haft et i et par uger med onb. lyd
og
> LAN..Ingen problemer overhovedet.
>
> Mvh
> /Søren

Hej

Det lyder lovende, jeg regner med at hente et man/tirs, og en cpu, ram,
grafik, kabinet, harddisk.

Daytona Geforce 2 MX200 32MB SDR 489,-
AMD Thunderbird K7 1000 / 266 socketA 949,-
Acorp C-786RPC Super Orb 2xFAN AMD TB 129,-
ECS K7S5A SIS735 Socket A (R) 649,-
AS430 Miditower ATX 300 Watt PFC PS + 469,-
Seagate Barracuda 4 20 GB 7200 RPM si 929,-
RAM 128 MB PC-2100 DDR PC266 239,-

Mon ikke det virker.

Mvh

Jesper

Fra : Henrik V!

Dato : 19-11-01 09:03

Check lige www.datatel.dk bundle med K7S5A med Durum 800 til næsten ingen
penge...

/Henrik!

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 19-11-01 18:33

> [...]
> grafik, kabinet, harddisk.
>
> Daytona Geforce 2 MX200 32MB SDR 489,-
> AMD Thunderbird K7 1000 / 266 socketA 949,-

Hvorfor ikke en xp 1500+ ????

de 400 kr. ekstra giver markant bedre ydelse.

Jo !
--
Svend

Fra : Jonny Jensen

Dato : 19-11-01 12:52

Hej! Jeg bruger selv korte ti min nyopgraderede server. Jeg valgte det fordi
alle tests viser at det er pænt hurtigt og meget stabilt... Alt på kortet
har fungeret perfekt fra første færd. Jeg har også versionen med onboard lan
og lyd. Det virker bare

Dog skal jeg lige sige at kortet sux til overclocking. der er næsten ingen
indstillinger af den art.

Jonny.