Abit BE6-II / Win XP
Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 18-11-01 20:52

Hej gruppe. Har nogen en ide til hvorledes ovenst. kører sammen? Når jeg
installerer XP (ny inst.) spørger XP efter første genstart om jeg har 3parts
Raid-drivere. Herefter stanser Windows. Abit har tilsyneladende kun nye
drivere til BE6-II 370 chippen, min er 366. Har flashet bios til nyeste +
grafikken (Rage Fury) + samtlige nye drivere for bundkort. Problemet består
ved både IBM 60 gb. disk og min gl 10 gb. Seagate. Ideer modtages med
kyshånd.
MVH Niels

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-11-01 00:13

"Niels Damsgaard-Sørensen" <nds@tdcadsl.dk> wrote in

>Har nogen en ide til hvorledes ovenst. kører sammen?

Ingen problemer her. Jeg har et BE6-II 2.0 med XP liggende på en IBM
75GXP'er på ATA100 controlleren.

I modsætning til Windows2000, så har XP en indbygget driver til
HPT370/366 controlleren, så du skal ikke installere en 3. parts driver
under installation.

Om der alligevel skulle være problemer med 366 controlleren skal jeg
ikke kunne udelukke. Det virkede glimragende med min 370 controller.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm