XP på A7v133 RAID ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-11-01 16:49

Hej

Jeg har ladet mig fortælle at mit Asus A7V133 (KT133A) understøtter Athlon
XP, men kan ikke finde noget derom på Asus' hjemmeside ???
Så nu spørger jeg her: Er XP understøttet, og forudsætter det et bestemt
rev. no. samt en bestemt BIOS (pt. 1005a). Findes der noget officielt fra
Asus derom ?

Og så noget andet: Er der andet end hastigheden der taler for en bestemt
udgave af XP ?

Mvh
/Søren

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 18-11-01 16:55

> Findes der noget officielt fra Asus derom ?

Fra deres BIOS update side (v. 1007):
Add support for AMD® Athlon XP CPU.

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-11-01 17:09

Hmmm.....Hvad skal jeg sige ??...Pinligt....
Takker for det hurtige svar :)

Mvh
/Søren

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-11-01 18:48

I den internationale Asus bundkort gruppe er der en der har fået svar:

>I received this message from ASUS regarding the Athlon XP;

>Dear sir,

>Thanks for choosing ASUSTek.

> A7V133 supports Athlon XP since PCB version 1.05 and 1007 BIOS.

>Best Regard,

>ASUS Customer Service Center Shanghai

Så mon ikke det er rigtigt :)

De bundkort der pt sælges (efter hvad jeg har fået at vide - et par steder,
fx Midtdata) er PCB 1.05 og Bios 1005a

Dvs ved nykøb skal man have bios opdateret. Jeg ved ikke om man kan gøre det
med en XP'er.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen