Hvilket dual p3 bundkort?
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 15-11-01 19:30

Hejsa.

Jeg står i den situation at jeg skal købe et nyt dual p3 bundkort, som
der skal bruge DDR -ram.

De eneste to jeg har kendskab til at man kan få i danmark er:
Asus CUV266-D og Iwill DVD266-R.

Men kan man virkelig ikke få andre bundkort end de to i danmark, og
specielt gerne til en pris unde 2K? Der er ingen krav til overclocking
eller mulighed for at der er onboard raid og lign. Det skal bare kunne
køre stabilt.

Nogen der ved noget?

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-11-01 21:20

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> specielt gerne til en pris unde 2K? Der er ingen krav til overclocking
> eller mulighed for at der er onboard raid og lign. Det skal bare kunne

Abit VP6 er ganske udemærket og er meget stabil her, dog ikke DDR ram :(

/Peter