Problemer med epox 8kha og str !
Fra : CAWH

Dato : 15-11-01 20:08

Har andre oplevet problemer med deres epox 8kha bundkort og STR (Suspend To
Ram, S3) funktionen ?

Hver gang jeg gør det og tænder igen, hakker w2k sindssygt meget. Plus jeg
kan ikke få lov at åbne denne computer eller stifinder, men kan sagtens sige
"kør; c:\" og så gå videre derfra !

Og endnu bedre: Er der nogen som har en løsning ?

Jeg kan fortælle at jeg har installeret w2k sp2 dk og IE6 plus BIOS fra
17/10-01 !

Jeg investerede netop i et nyere grafikkort for at få STR til at virke. Og
nu vil den godt, men med visse ting til følge som beskrevet tidligere...

Mvh. Casper