Lyd på ?? Asus' A7V266-E bundkort
Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-11-01 19:15

Er der lyd på alle Asus' A7V266-E bundkort ?,

har læst at man kan få onboard 6 kanals lydkort på A7V266-E, nogen som ved
om det er noget værd ?, er det mulighed for tilslutning af front &
baghøjtalere på samme måde som med et SB Live ?

Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-11-01 16:57

Er her virkelig ingen som har købt sådan et motherboard som kan svare på et
så simpel spørgsmål ?

Fra : Alex Nielsen

Dato : 16-11-01 22:09

Hej

Jeg har lige købt et Asus A7V266-E MB. Har dog monteret et Terratec lydkort,
så jeg kan ikke svare for kvaliteten af det indbyggede. Du kan godt køre
onboard lydkortet som 6 kanals. Fra anden side har jeg hørt, at kvaliteten
er OK

Alex

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-11-01 01:40

Ok takker, men hvordan er stikkende er der udgang til både front og
baghøjtalere (analog) som på et SB Live ?, eller er spdif/optical ?

Fra : Jacob

Dato : 17-11-01 13:26

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> Er her virkelig ingen som har købt sådan et motherboard som kan svare på
et
> så simpel spørgsmål ?
Hej,

Så lad gå da. Det er et C-Media lydkort. Lydkvaliteten er ok - og ja man kan
sætte baghøjtalere, centerhøjtaler til og alting. Lydkvaliteten er ok - men
ikke så god som et soundblaster live, jeg har f.eks. lidt problemer med
brum.

Mvh
Jacob