lektiehjælp i kemi
Fra : Lars T.

Dato : 25-11-01 14:18

Goddag.

Jeg er en dreng på 18 år (gymnasiet) som har valgt mat, og kem på højt
niveau. Det som er formålet med denne annonce er at finde en der har lyst
til at hjælpe mig med mine lektier samt at snakke om lidt mere indviklede
problemstillinger end jeg møder i det daglige.

Jeg bor i Aalborg og det vil jeg selvfølgelig også helst have at min hjælper
gør. Men ellers er det ikke umuligt at vi kan ordne tingene via telefonen.

Lønnen kan vi snakke om.

Der må være nogen af jer herinde der kender en som måske kender en der vil
hjælpe. Eller måske er det dig selv?

Hilsen Lars.

Fra : AHS - Højlund Consul~

Dato : 25-11-01 20:46

Hej
Er det A-niveau vi taler om?

mvh Ivan

Fra : Lars T.

Dato : 25-11-01 22:00

Ja det er A-nivaeu.
hilsen Lars

AHS - Højlund Consult, Box 121, DK- 9400 Nr. Sundby, Denmark
<ahs.krybdyr@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9trho4$ebv$1@sunsite.dk...