Hvad med en dk.videnskab.astronomi?
Fra : Jakob L

Dato : 17-11-01 14:38

Er der ikke basis for dette?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-11-01 15:17

Jakob L skrev:

>Er der ikke basis for dette?

Næppe. Der kommer ikke mere end ca. 160 indlæg om ugen her i
gruppen, og en forsvindende del af dem handler om astronomi.

--
Bertel

Fra : Filip Larsen

Dato : 17-11-01 16:24

Jakob L skrev

> Er der ikke basis for dette?

Må jeg som en sidebemærkning gøre opmærksom på
http://www.astronomibladet.dk/astrolist/ i fald nogle ikke allerede skulle
være bekendt med denne.

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 20-11-01 23:58

Jakob L skrev:
> Er der ikke basis for dette?

Jeg tror der ville være mere basis for en dk.videnskab.biologi eller
lignende, selvom det ikke er meget. Generelt er det meget blandede spørgsmål
der er herinde.
Selv kunne jeg godt tænke mig en dk.videnskab.matematik, men så mange
matematik-indlæg er der nu heller ikke, så det betyder jo ikke så meget.

Foresten skal sådanne spørgsmål vist nok (nu må du altså ikke hænge mig op
på det!) skrives i dk.admin.opslag.

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Henning Makholm

Dato : 21-11-01 03:03

Scripsit "Bjarke Walling Petersen" <bwp@bwp.dk>

> Foresten skal sådanne spørgsmål vist nok (nu må du altså ikke hænge mig op
> på det!) skrives i dk.admin.opslag.

Dk.admin.opslag skal først blandes ind i det hvis man beslutter sig
til at fremsætte et formelt forslag til en ny gruppe - med forslag til
fundats m.v.

--
Henning Makholm "Need facts -- *first*. Then
the dialysis -- the *analysis*."