Hvordan kan jeg finde et hemmeligt nummer
Fra : mortenp

Dato : 27-11-01 21:11

Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???

på for hånd tak!!!

hilsen

mortenp

http://www.kandu.dk/

Fra : Torbenth

Dato : 27-11-01 21:12

mortenp skrev i meddelelsen ...
>Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
>hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???

Det kan du ikke.

Mvh.
Torben

Fra : "René Nielsen"

Dato : 27-11-01 22:23

I artikel <alSM7.324$K4.46162@news010.worldonline.dk>, skrev "mortenp"
<mortenp.news@kandu.dk>:
> Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
> hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???
Hmm - du tropper op med en dommerkendelse hos teleselskaberne samt politi?
(den slags kan normale personer ikke)

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : Per Goetterup

Dato : 28-11-01 14:14

On Tue, 27 Nov 2001 22:22:50 +0100, "René Nielsen" <mig@renenielsen.com> wrote:

>I artikel <alSM7.324$K4.46162@news010.worldonline.dk>, skrev "mortenp"
>Hmm - du tropper op med en dommerkendelse hos teleselskaberne samt politi?
>(den slags kan normale personer ikke)

Præcis! - I visse tilfælde kan telefonselskabet dog også være behjælpelige uden en
dommerkendelse, nemlig når det drejer sig om numre som ringer til dig. Desværre
kræver det ofte at det er indenfor samme selskab, og det er jo ikke sikkert at det er
tilfældet. At få to teleselskaber til at hjælpe samtidigt er nok meget mere
usandsynligt...

- Per.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-11-01 16:57

Per Goetterup skrev:

>Præcis! - I visse tilfælde kan telefonselskabet dog også være behjælpelige uden en
>dommerkendelse, nemlig når det drejer sig om numre som ringer til dig.

Det vil jeg ikke håbe de gør, det er jeg ret overbevist om de kan få
stor ballade med hvis det er tilfældet.

Er det noget du har oplevet?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-11-01 23:41

Hej

"mortenp" <mortenp.news@kandu.dk> wrote:

>Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
>hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer???

Det kan du ikke ! - Så var det jo ikke et hemmeligt nummer mere

Så da du ved hvem det er, må du altså troppe op på adressen hvis du vil
snakke med vekommende, eller vel rettere meddele vedkommende at du
_ikke_ vil snakke med hende.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-11-01 00:09

mortenp skrev:

>Der er en der bilr ved med at ringe til mig, jeg ved hvem men hun har
>hemmeligt nummer Hvordan kan jeg finde det nummer?

Start fra en ende af med 20000000 og bliv ved til hun svarer.

Lille historie:
Kort efter at jeg havde skiftet telefonnummer fortalte en af mine
venner mig at han i distraktion havde ringet til det gamle
nummer. En forbavset ældre dame svarede: "Hvordan kan De dog
ringe til mig? Jeg har hemmeligt nummer!"

--
Bertel