Side hvor man kan sende SMS fra eget numme~
Fra : Lars Kræmmer

Dato : 27-11-01 20:41

Hej

Jeg var engang inde på en side hvor man kunne sende sms fra sit eget
mobilnummer. Det krævede et login - det var alt.

Er der en derude der ved hvad siden hedder?

Mvh

Lars

Fra : MADS POULSEN

Dato : 27-11-01 20:43

"Lars Kræmmer" <lars.kraemmer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg var engang inde på en side hvor man kunne sende sms fra sit eget
> mobilnummer. Det krævede et login - det var alt.
>
> Er der en derude der ved hvad siden hedder?

heh.. www.coolsms.dk
kanon sms service.. og vildt hurtig..!

Mads Poulsen.

Fra : maxses

Dato : 28-11-01 09:15

> heh.. www.coolsms.dk
> kanon sms service.. og vildt hurtig..!

Vild hurtig og mange gode funktioner:)

Kanon service!

http://www.kandu.dk/

Fra : Stefan M Jensen / kl~

Dato : 28-11-01 14:51

Det skal så siges at det ikke er ALTID at det virker helt perfekt, for nogle
gange kan det godt tage et lille stykke tid.
Men ok, hvis der er mange på deres server, så kan det jo godt gå lidt tid

Stefan

Ps: Hvis man bare vil have det sådan at man bare kan skrive løs, ja så er
www.smsbesked.dk også en god side. Der plejer sms'erne at komme "med det
samme"

Fra : Miki Hoe

Dato : 29-11-01 00:00

Jeg kender de fyre der kører det og det skal lige siges at de knokler r...n
ud af bukserne, for at give jer den bedste service...

HUSK at trykke på deres banner.. det gør jo bl.a. at de kan give jer
hurtigere serverer og flere af de fede funktioner... de tjener jo penge hver
gang i trykker og derved bliver siden ved med at være GRATIS!!!

-miki-

Fra : Stefan M Jensen / kl~

Dato : 29-11-01 07:23

Det var heller ikke ment som en kritik

Fra : Miki Hoe

Dato : 29-11-01 22:39

heh nej det ved jeg godt, men lidt reklame skader vel ikke... Jeg tror nu at
langt de fleste godt kan overleve en lidt langsom sende tid, når det er
granske gratis... ;-p