"Gør Det Selv"
Fra : Mads Larsen

Dato : 27-11-01 17:37

HEY men.

Jeg har bestilt en TDC Bredbånd's pakke og vlagt at "gøre det selv" Jeg
skulle derfor få modem og skillefilter sent til mig med posten. Min linie er
klar på fredag men det nytter jo ikke noget nåt jeg ikke har noget modem
eller skillefilet.

Er der nogen af jer som har installeret selv hvor i fik tingende sent med
posten? Hvor lang tid inden fik i tingende?

Mads Larsen

Fra : Mads Larsen

Dato : 29-11-01 17:17

Okay jeg fik min pakke i dag. én dag før min linie bliver klar.

Mads