W2000 tilladelser
Fra : Ivan G

Dato : 27-11-01 15:39

Hej NG!

Jeg skal administrere en w2000-maskine(nr. 1) fra en anden w2000-maskine
(nr. 2) over et netværk. Nu sidder jeg og roder med tilladelser. Hvordan
skal jeg sætte maskine 1 op, for at det kun er maskine 2, der kan få adgang?
Altså via fildeling og et evt. remote-prog. Det skal lige siges at maskinen
skal stå som webserver også., hvis det betyder noget.

Ivan G

Fra : EA

Dato : 01-12-01 02:38

Du sætter IP filtering op inde i TCP/IP egenskaberne.
F.eks alt skal have adgang på port 80, og kun den anden computer's IP
får hele møllen.