Fundet i header til PostNuke 0.63... + søg~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-11-01 16:09

Jeg har fundet dette inde i headeren i mit PostNuke 0.63 webportal system:

echo "<SCRIPT type=\"text/javascript\">\n";
echo "<!--\n";
echo "function showimage() {\n";
echo "if (!document.images)\n";
echo "return\n";
echo "document.images.avatar.src=\n";
echo "'$nukeurl/graphics/avatar/' +
document.Register.user_avatar.options[document.Register.user_avatar.selected
Index].value\n";
echo "}\n";
echo "//-->\n";
echo "</SCRIPT>\n\n";

Men hvad gør det?
Jeg er også meget interesseret i at høre fra dig bare hvis du også bruger
PostNuke systemet.

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
http://hairboy.adsl.dk/starwayonline

Fra : Anders Johannsen

Dato : 27-11-01 16:30

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> wrote in message

> Jeg har fundet dette inde i headeren i mit PostNuke 0.63 webportal system:
> Men hvad gør det?

Udskriver noget javascript

/A

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-11-01 16:38

"Anders Johannsen" <anders@ignition.dk> wrote in message
> Udskriver noget javascript

Ja det kan jeg da godt se. Men hvad er det for noget?
Det ses jo ingen steder.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-11-01 16:48

Morten Jørgensen skrev:

>Ja det kan jeg da godt se.

Vi aner ikke hvor meget du ved, og hvis du vidste det var javascript,
så burde du også vide, at det er den forkerte gruppe du spørger i.

>Men hvad er det for noget?
>Det ses jo ingen steder.

Det har ingenting med PHP at gøre, det er blot PHP der laver outputtet
(echo). Javascript-spørgsmål hører hjemme i

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Morten Winther

Dato : 27-11-01 16:41

> [...]
> echo "'$nukeurl/graphics/avatar/' +

document.Register.user_avatar.options[document.Register.user_avatar.selected

Nu er det jo en php-gruppe, men den ændrer vist stien til et billede, hvis
du ændre i en selectbox.

/ morten

Fra : LC

Dato : 28-11-01 13:17

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad gør det?
> Jeg er også meget interesseret i at høre fra dig bare hvis du også bruger

Ja, det har egentlig ikke noget at gøre med php, men så skidt... som
PHPNuke-bruger kan jeg fortælle dig, at det er javascript kode, der er
indvolveret i en registreret brugers såkaldte 'avatar' dvs. en lille smiley,
som han/hun kan tilknyte sin brugerkonto.

Mvh.

LC