PHP Sessions, problemer med w3 validering
Fra : Thomas Skyt

Dato : 27-11-01 14:44

Haj,

(kom svømmende)

Jeg har nogle problemer med PHP4 og session_register - nemlig det at min
side ikke valideres som html4 med sessions, eftersom dette giver links af
stilen <a href="indhold&SESSID..."> istedet for <a
href="indhold&amp;SESSID...">.

Er der mulighed for at tilpasse session_register, således at den istedet
for ampersand indsætter html-koden for det?

hygge,
--
Thomas Skyt http://sofagang.dk/
+++ HTML + Perl + PHP + MySQL + Linux +++

Fra : Andreas HJordt

Dato : 27-11-01 16:51

Se evt. lidt på http://www.php.net/manual/en/function.htmlentities.php

mvh
Andreas Hjordt

Fra : Thomas Skyt

Dato : 27-11-01 17:35

Andreas HJordt wrote:

> Se evt. lidt på http://www.php.net/manual/en/function.htmlentities.php

Dur ikke - session_register hægter selv tekst-stumpen bagpå - den kan ikke
filtreres.

hygge,