Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan får man den bedste belysning?
Fra : Torben

Dato : 27-11-01 12:10

Hej

Hvordan får man den bedste belysning feks. skal jeg tage et billede af en
vinflaske, men når man står med et kamera helt tæt på kan man se blitzen

det jeg havde forestillet mig var at man har en konstant belysning på, men
jeg ikke hvilket tybe lys eller bagrund der skal bruges

Med venlig hilsen

Torben Jensen

foto@juuljensen.dk

Fra : Niels Svendsen

Dato : 28-11-01 02:40

Det optimale er nok at bruge en lyskasse, lån eller køb en bog om
reklamefotografi og se hvordan en sådan er bygget.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Kristian Amby

Dato : 28-11-01 08:53

I Kodaks Kreativ Fotografering 1, er der et par afsnit om
fotografering af glas. Kan sikker lånes på biblioteket.

Mvh
Kristian Amby