Introduktion
Fra : Trine Piltoft

Dato : 27-11-01 11:52

Hej allesammen!

Jeg har smugkigget lidt her på nyhedsgruppen et stykke tid, men mente nu at
det var på tide at introducere mig selv.

Jeg er (selvfølgelig) kattefreak, og er ejet af 6 super søde, aktive,
tiggende, irriterende, kælne orientalere (fortsæt selv listen).
Jeg opdrætter siamesere og orientalere under stamnavnet Piltoft´s og er
også, i perioder, aktiv udstiller.

Jeg har haft stor fornøjelse af at "gennemtærske" en hel del indlæg, efter
at jeg begyndte at abonnere på denne nyhedsgruppe, og regner da med at jeg
fremover vil være med til at bidrage aktivt i debatterne. De sidste par
dages juleindlæg, kan jeg selvfølgelig nikke genkendende til, da mine katte
selvfølgelig også eeeeeelsker alt hvad der har med julepynt at gøre:0)

Mine katte har deres egen hjemmeside hvor folk kan få lov til at beundre dem
behørigt. De kan ses på: http://home0.inet.tele.dk/piltofts

Hilsen Trine Piltoft
Piltoft´s Siameser & Orientaler Opdræt

Fra : A. Knudsen

Dato : 27-11-01 12:34

Hej Trine !

Og hjertelig velkommen i gruppen.
Som du nok har bemærket, tager vi del i hinandens glæder og sorger om
kattene....*S*
Har lige tjekket din hjemmeside. MEGET flot og stort arbejde, du har lagt
deri.

Hej fra
Anya, Oscar ( som ligger i sin seng ! ), Tøsen ( som roder rundt med en
papkasse og plys mus ) og Tilde ( som ligger i mit skød og sover ).

www.anya.esenet.dk

Fra : Ann K

Dato : 27-11-01 12:42

Hej Trine.
Velkommen til
Mvh Ann - og Saga, der lige nu er stiktosset... Musen er smuttet ned i
et gemme omme BAG vores klædeskab *suk*... Smådrengene ligger og
snorksover

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-11-01 14:15

d. 27/11/01 11:51 skrev Trine Piltoft på tpn@fhgruppen.dk i artiklen
cfKM7.8110$TN1.975439@news000.worldonline.dk:

> [...]
>
> Mine katte har deres egen hjemmeside hvor folk kan få lov til at beundre dem

Hvor hyggeligt! Vi korresponderede en smule da du skulle sælge en lille
missedame der var åh, så smuk! Kisser, tror jeg? Jeg har også et link til
din side på min, for den er bare flot (_din_ side, altså
Velkommen til!
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

I had been told that the training procedure with cats was difficult. It's
not. Mine had me trained in two days.
-Bill Dana

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-11-01 16:10

Hej Trine

Også her siger vi velkommen til *S*
Flot side og misser du har har kan se at du bor i Horsens, så vi kan
næsten vinke til dig. Vi bor i Hovedgård *S*

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Nina El Falaki

Dato : 27-11-01 18:25

Hej Trine

Hyggeligt at se dig her, velkommen til

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Denise

Dato : 27-11-01 16:28

Hej Trine
Der skal også lyde et velkommen herfra.
Søde misser og flot hjemmeside du har.
Hilsen Denise, drengene Dino, Blonde og tøsen Molly

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-11-01 21:05

Hej Trine

Velkommen til - hyggeligt at "møde" dig her!

Mange hilsner
Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 27-11-01 22:56

Hej igen!

Tak for den varme velkomst, og for "roserne" til min hjemmeside. Det er
min store hobby (næst efter kattene), men da jeg for ikke så lang tid
siden har købt et gammelt hus som jeg er igang med at renovere, er der
desværre ikke så meget tid foran PC´eren som ønsket :0(
Forhåbenligt bliver huset da på et eller andet tidspunkt færdigt, så der
bliver lidt mere tid til andre ting.

Og til Ann - hej igen, jeg havde godt genkendt dit navn :0) Kisser blev
solgt til nogle rare mennesker ikke så langt fra Horsens, og jeg får
indimellem en e-mail om hendes bedrifter. Hun er efter sigende ganske
ukuelig og meget kærlig og charmerende (akkurat som jeg også husker
hende).

Hilsen Trine
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-11-01 23:54

"Trine Piltoft" <tpn@fhgruppen.dk> wrote in message
> [...]
> det var på tide at introducere mig selv.

> Mine katte har deres egen hjemmeside hvor folk kan få lov til at beundre

Hej Trine og velkommen

Jeg har faktisk set din hjemmeside før i en af dens tidligere forklædninger
*S* her i sommer da vi var på jagt efter en orientalerkilling. Vi endte med
Jack som (også) er fra Horsensegnen, og det er da rart med lidt RIGTIGE
katte her i gruppen i stedet for alle disse langhårede uldbunker
(så...NU får jeg nok problemer....) Sidne er (stadig) flot, og hvem ved, Bøv
holder ikke evigt (vores 16 årige siam) så--eh...... Hvornår har du
killinger igen? =o)

Hilsen

Lisbeth H J

--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-11-01 02:12

d. 27/11/01 23:53 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
artiklen 9u15h0$ei$1@sunsite.dk:

> og det er da rart med lidt RIGTIGE
> katte her i gruppen i stedet for alle disse langhårede uldbunker
> (så...NU får jeg nok problemer....)

Nej, hvorfor dog det - du har jo _helt_ ret *fnis*

Fra : Denise

Dato : 28-11-01 11:33

Hmf
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-11-01 15:09

d. 28/11/01 11:32 skrev Denise på Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk i artiklen
3c04bdc4$0$25368$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hmf
> Hilsen Denise

))
Nu håber jeg altså ikke en eller anden stakkels nytilkommen tager os
alvorligt
Hils de søde langpelsede missedrenge - og Molly, selvfølgelig
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

There are many intelligent species in the universe. They are all owned by
cats.
- Anonymous

Fra : Denise

Dato : 28-11-01 15:26

Hej Ann
Takker, og hils de dejlige korthårede piger

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-11-01 09:51

> (så...NU får jeg nok problemer....) Sidne er (stadig) flot, og hvem ved,
Bøv
> holder ikke evigt (vores 16 årige siam) så--eh...... Hvornår har du
> killinger igen? =o)

Bare rolig - i skal nok blive bombarderet med fortællinger når den tid
kommer *ggg*

Hvis alt havde gået efter planen havde jeg faktisk haft killinger nu. Jeg
var i Tyskland i sommers og få Flamme (min eneste fertile hunkat) parret.
Desværre fik hun kun én dødfødt killing :0(
En ny parring er dog på trapperne inden for den nærmeste fremtid - jeg skal
lige være nået lidt videre med renoveringen af mit hus.......men
forhåbenligt efter jul.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-11-01 00:45

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> og det er da rart med lidt RIGTIGE
> katte her i gruppen i stedet for alle disse langhårede uldbunker

Melissa sender lige et hvæs/knur og spørger hvad i da vil med de
"karseklippede" katte, når man kan få en dejlig langhåret tykpelset misbams
som kan få møbler og tæpper til at sige miauu om foråret i
fældetiden..

Men ellers også herfra velkommen til Trine ;))

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-11-01 00:28

Hej Trine og velkommen til

Også et velkommen fra misserne Tia, Chabél, Eika, Giza, Kesto & Namacoola, samt ilderne Tequila, Tjalfe, Ciré & Banshee

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Kate

Dato : 01-12-01 10:44

"Trine Piltoft" <tpn@fhgruppen.dk> wrote in

> Hej allesammen!

Hej Trine,

Velkommen til. Jeg var lige forbi din side, flot. Desværre virker dit
slideshow under "mine katte" ikke. Men sikke nogle fine misser, selvom
det altså mangler hår

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.