Tilde knurrer som en hund !
Fra : A. Knudsen

Dato : 27-11-01 10:12

Hej Alle !

Tilde, den yngste på hjemmefronten, har en underlig mani :
Hun knurrer som en hund, når hun leger med sit legetøj ! De andre to har
aldrig gjort det, er det normal for en kat ?
"Om ikke andet", er det fed underholdning - vi griner simpelthen , når
hunden kommer frem i hende.
Tøsen & Oscar kigger på hende , som om de ville sige : Hva`er det alt , du
kan præstere !

Oscar har altid forgudet sin radiator seng - verden ville gå under, hvis den
forsvandt *G*.
De ande to er så " høflige " kun at benytte den, hvis ikke lige Herren vil
sove deri.......
Den anden nat stod jeg op, da vi havde et overnattende barn på besøg. Jeg
synes, at der ligger 2 katte i hans seng.......
Ganske rigtigt : Tøsen havde fået sig placeret der. Så to stk. katte ( med
en samlet vægt på 10 kg. ) lå arm i arm i radiatorsengen !
Jeg skyndte mig at få taget et billede...*S*.
De lå MEGET presset sammen, men ligge , det SKULLE damen åbenbart !!!!

Tilde er faldet rigtig godt ind med de andre to. Der bliver nusset, vasket
og sovet sammen , på kryds og tværs.
Oscar & Tilde er vilde med at lege / slås med hinanden.
Tilde er en rigtig tøserøv.
Når hun ligger nederst, benytter hun sig af ufine tricks : Hun hyler,
skrigerog hvæsser, som om at Oscar snart slår hende ihjel - selvom han knap
nok har ved hende.
Og i samme øjeblik, at gentlemanden kommer op i Oscar og flytter sig lidt -
så ryger hun på ham som en raket !
Så starter det hele forfra igen : Hyle, skrige og på ham.........
Første gang, jeg oplevede dette, troede jeg virkelig, at Oscar var ved at "
nakke " hende - sådan hylede hun......*G*
Tøsen sidder altid i nærheden og holder øje. Hvis Oscar en sjældent gang ,
tager en anelse for hårdt ved Tilde - så står Tøsen der straks og hopper på
Oscar.

Ja ja , sådan kunne jeg fortsætte......

Kan I alle have en rigtig god dag.

Hilsen
Anya, Tøsen, Oscar & Tilde.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-11-01 11:08

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> aldrig gjort det, er det normal for en kat ?
> "Om ikke andet", er det fed underholdning - vi griner simpelthen , når

*G* Jo tak det nummer kender jeg godt.
Når Neo har gang i en tøjmus og vi så prøver at tage den fra ham, så knurrer
han også som en hund *G*
Hvis det er en af de mus med snor i og vi trækker i snoren, så holder han
fast, knurrer som en hund og trækker som en hest Vældigt underholdende.
*G* Tror det er meget normalt, men har dog ikke oplevet Dixie som en
knurrende hund endnu.

Hilsen
Joan

Fra : Denise

Dato : 27-11-01 11:36

Hej

> Tilde, den yngste på hjemmefronten, har en underlig mani :
> Hun knurrer som en hund, når hun leger med sit legetøj ! De andre to har
> aldrig gjort det, er det normal for en kat ?

Jeg ved ikke om det er normalt, men når vores Dino får en ny fjerpind
så knurrer han også og de andre kigger helt uforstående på ham.

> [...]
"
> nakke " hende - sådan hylede hun......*G*

Hihi, det minder lidt om Molly. Da drengene var mindre kunne de godt lide
at drille hende (det er nok grunden til at hun i dag er ligeglade med dem),
og så hylede og skreg hun også som om de var ved at slå hende ihjel, nogle
gange havde de kun lige rørt hende, men det virkede, de flyttede sig af bare
forskrækkelse.

> Kan I alle have en rigtig god dag.

I lige måde

Hilsen Denise

Fra : Diana Simonsen

Dato : 27-11-01 22:09

> Tilde, den yngste på hjemmefronten, har en underlig mani :
> Hun knurrer som en hund, når hun leger med sit legetøj ! De andre to har
> aldrig gjort det, er det normal for en kat ?

hej

min kat Silas, knurrer også. Det gør den når den kan se/høre nogen gennem
persiennerne........Som om for at fortælle at der kommer nogen........ Lidt
ligesom når en hund gør, når der kommer fremmede.

fra Diana

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-11-01 00:32

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> skrev i en meddelelse news:3c0358f4$0$259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej Alle !
>
> Tilde, den yngste på hjemmefronten, har en underlig mani :
> Hun knurrer som en hund, når hun leger med sit legetøj ! De andre to har
> aldrig gjort det, er det normal for en kat ?

Hi ! Det lyder lige som Namacoola Hun har
noget med røde ting. Hun foretrækker helt klart
røde pelsmus og andet rødt legetøj, som en ægte
lille pigemis - ellers måske er hun bare
socialdemokrat *gg*

Noget andet, der også kan få mine monstre til at
knurre er mad i "mussestørrelse". Ind i mellem
køber jeg stegeben og koger til dem......... Du
godeste gud, hvor kan de knurre allesammen, og
så stamper de også i jorden samtidigt nogle
gange.

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-11-01 02:12

d. 28/11/01 0:31 skrev Helle Andersen på katte@mail.dk i artiklen
3c04233f$0$215$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hi ! Det lyder lige som Namacoola Hun har
> noget med røde ting. Hun foretrækker helt klart
> røde pelsmus og andet rødt legetøj, som en ægte
> lille pigemis - ellers måske er hun bare
> socialdemokrat *gg*

kommer til at tænke på - jeg har faktisk læst et eller andet sted, at katte
tilsyneladende har en forkærlighed for rødt, selv om de slet ikke burde
kunne se det. Forunderlige væsener!
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

There are many intelligent species in the universe. They are all owned by
cats.
- Anonymous

Fra : A. Knudsen

Dato : 28-11-01 09:56

Hej !

Og tak for Jeres indlæg / svar .
D.V.S., at der er håb for Tilde....*G*.
Troede godt nok, at hun var forstyrret et ell. andet sted.......*S*