Gasolin???
Fra : Søren Mogensen

Dato : 27-11-01 09:15

Hej,

Jeg har fået en sang en på hjernen, som jeg tro er med Gasolin, men
jeg er ikke helt sikker.

Omkvædet lyder noget i retning af "tag mig med, tag mig med, tag mig
med til Johanna" (eller noget i den retning).

Er der nogen der kan hjælpe mig??? Er det Gasolin, og evt. hvilken
plade???

Mvh.
Søren

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-11-01 09:37

"Søren Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> med til Johanna" (eller noget i den retning).
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig??? Er det Gasolin, og evt. hvilken

Google er din ven:

http://www.google.com/search?q=joanna+gasolin

http://home2.inet.tele.dk/garde/plader.html

Der er et nummer, der hedder Joanna, på Kim Larsens solo-plade fra 1973,
Værsgo. Jeg formoder, at det er det nummer, du tænker på.

/Nikolaj

Fra : Hanne Madsen

Dato : 27-11-01 11:40

Vokalen bliver sunget af Søren Bærbom

mhv.
Hanne madsen
VLR

Fra : Esben I.

Dato : 29-11-01 22:56

Hanne Madsen wrote:

> Vokalen bliver sunget af Søren Bærbom
Bernbom (for at være exact
mvh
Esben I.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-11-01 14:39

Søren Mogensen skrev:

>Omkvædet lyder noget i retning af "tag mig med, tag mig med, tag mig
>med til Johanna" (eller noget i den retning).

Dejlig sang - den hedder "Joanna", og er fra albummet "Værsgo".

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/