Dr. Demo: Himmelblau.dk
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 27-11-01 01:27

Hejsa.

Jeg har lige været inde og kigge lidt på dette band.

http://www.himmelblau.dk

De har ligget nr. 1 på Dr. Demo i tre uger. Men efter min mening trænger
selve bandet til en tur i rå-øve-lejr. Det er som om de slet ikke har tid
til at lytte til hinanden og falde ind i groovet. Har jeg ret?
Til gengæld synes jeg RIGTIG godt om sangerinden's stemme. Hun lader ikke
meget tilbage overfor eks.vis Sheryl Crow (store ord...jeg ved det

Tager jeg helt fejl i min vurdering? Hvad ville I sige til det, hvis I sad i
A&R stolen hos et pladeselskab? Ville tomlen gå op eller ned?

--
Morten Bock Sørensen
Århus N

--
Morten Bock Sørensen
Århus N

Fra : Mikster

Dato : 27-11-01 14:57

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selve bandet til en tur i rå-øve-lejr. Det er som om de slet ikke har tid
> til at lytte til hinanden og falde ind i groovet. Har jeg ret?
Mon ikke det er et spørgsmål om at få en ordentlig producer på?

> Til gengæld synes jeg RIGTIG godt om sangerinden's stemme. Hun lader ikke
> meget tilbage overfor eks.vis Sheryl Crow (store ord...jeg ved det
Hun har en meget god stemme, men det er svært at vurdere over et enkelt
nummer. Spørgsmålet er om hun kan variere nok.

> Tager jeg helt fejl i min vurdering? Hvad ville I sige til det, hvis I sad
> A&R stolen hos et pladeselskab? Ville tomlen gå op eller ned?
Igen ville det nok være en fordel med nogle flere numre.

VH MIKKEL

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 27-11-01 20:37

>Det er som om de slet ikke har tid
> Mon ikke det er et spørgsmål om at få en ordentlig producer på?

Det må jeg sige at jeg ville være meget imod. Jeg tror kun at det ville
forkorte bandets levetid, da de jo så ikke ville kunne leve op til det i en
livesituation. Det er jo ikke den type musik der er velset som
singback...vel?

> Hun har en meget god stemme, men det er svært at vurdere over et enkelt
> nummer. Spørgsmålet er om hun kan variere nok.

Der har du nok ret. Det er svært at vurdere over et enkelt nummer. Men efter
min mening, så er råmaterialet helt i top.

--
Morten Bock Sørensen
Århus N

Fra : Mikster

Dato : 28-11-01 14:42

> [...]
en
> livesituation. Det er jo ikke den type musik der er velset som

Det har du vel ret i. Men det skal nok være lidt bedre før instrumnteringen
er helt i top. Nogle gange passede det altså ikke helt. Til gengæld er
nummeret som helhed en positiv oplevelse.

> ikke
>
> Der har du nok ret. Det er svært at vurdere over et enkelt nummer. Men
efter
> min mening, så er råmaterialet helt i top.

Stemmen er der i hvert fald. Den burde kunne bære et par hit hjem.

VH MIKKEL