Hvad har de nu gang ved TDC ?
Fra : Prebzie

Dato : 26-11-01 23:53

Jeg har i Odense siden ca. kl.21:00 haft en downstream på 60-0 kBps på min
1024-er men ikke en pind infomation på TDC-kundeservicesiden.

Det er faeme da vel snart ved at være tiden at i leverer et stabilt produkt
for noget som i også vil have mønten for !!

Fra : EA

Dato : 27-11-01 00:49

Jamen, det nytter da ikke meget at brokke sig her..
Nogle gange crasher min DSL eller kører ekstremt langsomt.. har
observeret traceroutet tider på 1000 ms pr. hop.. det hjalp at tage
strømmen til modemet, vente 20 sek, sætte det i, vente et minut eller
2, og så er den kørende igen.

Fra : Prebzie

Dato : 27-11-01 09:02

"EA" <^_^@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> observeret traceroutet tider på 1000 ms pr. hop.. det hjalp at tage
> strømmen til modemet, vente 20 sek, sætte det i, vente et minut eller

Nåeh....... men jeg vil nu ha' lov at sige øv alligevel

Fra : Prebzie

Dato : 27-11-01 12:13

> [...]
> observeret traceroutet tider på 1000 ms pr. hop.. det hjalp at tage
> strømmen til modemet, vente 20 sek, sætte det i, vente et minut eller

hmmm....... jeg prøvede lige det du beskrev ovenfor.... og det må jeg
sige..... tak for tippet.....
nu er der fin smooth stream igen

Ciao
Prebzie

PS: sorry TDC ;)

Fra : JYK

Dato : 28-11-01 02:36

Du kan fx ringe på 80808017 til deres hotline og får dem til at resette din
adsl-linie!

Det er vel overflødig at fortælle dig, at nogle servere er vildt langsomme,
så prøv at downloade herfra for at få en forholdsvis præcis måling på din
dl-hast:
http://tucows.opasia.dk/

Jesper Y. Kristiansen

Fra : Mister Nasty